Інтернет-магазин "newmag.com.ua" здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно з Законом "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Весь перелік товарів належної якості на сайті "newmag.com.ua" підлягає поверненню та обміну.
Товари належної якості:
До товарів належної якості відносяться всі товари, які не були в користуванні, а також збережені їх початковий товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальна упаковка, ярлики, пломби, а також документи, видані разом з товаром.
Хочете повернути товар? Що робити?
Для повернення товару, потрібно:
1. Написати на електронну пошту newmagcomua.ads@gmail.com, описати причину, чому хочете повернути товар, та додати фото чи відео товару, а також залишити контактні дані, за якими можна з вами зв'язатися для уточнення деталей повернення.
2. Або зателефонуйте за номером, вказаним в розділі "Контактна інформація": +380955332512.
Повернення товару здійснюється за даними, вказаними в товарно-транспортній накладній при отриманні відправки, або на ім'я Козилець Олена Дмитрівна, номер телефону +380955332512.
Хто оплачує вартість доставки при поверненні товару?
При поверненні товару належної якості, Продавець не компенсує витрати, пов'язані з вартістю послуг по доставці товару, а саме: відправки кур'єром чи перевезення транспортною компанією в інше місто відповідно до товарно-транспортної накладної. У разі відмови від товару належної якості вартість послуг по доставці оплачується Покупцем.
Коли повернуться кошти?
Після отримання та огляду товару працівниками інтернет-магазину, протягом 3 робочих днів кошти будуть повернені за реквізитами, за якими проводилася оплата. Прийом повернень від покупців здійснюється працівниками інтернет-магазину щодня з понеділка по п'ятницю.
Хочете обміняти товар? Що робити?
Для того, щоб узгодити обмін товару, потрібно:
1. Написати на електронну пошту newmagcomua.ads@gmail.com, описати причину, чому хочете обміняти товар, та додати фото чи відео товару, а також залишити контактні дані, за якими можна зв'язатися для уточнення деталей обміну.
2. Або зателефонуйте нам за номером, вказаним в розділі "Контактна інформація": +380955332512.
Повернення товару для обміну здійснюється за даними, вказаними в товарно-транспортному накладному при отриманні відправки, на ім'я Козилець Олена Дмитрівна, номер телефону +380955332512.
Хто оплачує вартість доставки за пересилку товару на обмін?
При обміні товару належної якості, Продавець не компенсує витрати, пов'язані з вартістю послуг по доставці товару, а саме: відправки кур'єром чи перевезення транспортною компанією в інше місто відповідно до товарно-транспортної накладної. У разі відмови від товару належної якості вартість послуг по доставці оплачується Покупцем.
Коли відправлять товар на обмін?
Після отримання та перевірки товару, що не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний покупцем товар. Прийом товарів на обмін здійснюється працівниками інтернет-магазину з понеділка по п'ятницю.
Товари неналежної якості
Що робити, якщо під час огляду товару при отриманні було виявлено пошкодження чи брак?
Якщо під час отримання відправки виявлено брак товару, необхідно:
1. Скласти Акт браку товару в присутності працівника транспортної компанії та повідомити інтернет-магазину номер цього Акта та кількість пошкодженого товару, написавши на електронну пошту newmagcomua.ads@gmail.com або зателефонувавши за номером, вказаним в розділі "Контактна інформація": +380955332512.
Повернення чи обмін бракованого, чи пошкодженого товару здійснюється на вказані дані в товарно-транспортній накладній при отриманні відправки, на ім'я Козилець Олена Дмитрівна, номер телефону +380955332512.
Хто платить за повернення/обмін бракованого товару?
У випадку виявлення браку товару під час огляду в відділенні пошти, вартість доставки в обидві сторони оплачується Продавцем.
Коли повернуться кошти чи відправлять товар на обмін?
Після отримання та огляду товару працівниками інтернет-магазину newmag.com.ua, протягом 3 робочих днів кошти будуть повернуті на реквізити, за якими здійснювалася оплата, або відправлений інший товар на заміну. Прийом відправлень від покупців проводиться з понеділка по п'ятницю.
У яких випадках обмін чи повернення товару неможливий?
1. Якщо з моменту отримання замовлення минуло більше 14 днів.
2. Якщо був пошкоджений початковий товарний вигляд товару, споживчі властивості, оригінальна упаковка, ярлики, пломби чи документи, видані разом з товаром.
3. Якщо покупцем була втрачена частина комплектуючих.
В інтернет-магазині "newmag.com.ua" можна повернути або обміняти будь-який придбаний у нас товар.